Στον ΟΦΗ ρίχνει την ευθύνη η Ticketcore – δεν δίνει απαντήσεις ουσίας

Eπιμέλεια:Μανώλης Σαρρής

Mε ανακοίνωση που εξέδωσε η εταιρεία που συνεργάζεται με την ΠΑΕ, ρίχνει τις ευθύνες στον ΟΦΗ για τον χαμό που παρουσιάστηκε πριν τον αγώνα με τον Απόλλωνα.

Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας Μανώλης Ρουσάκης με ανακοίνωση που έστειλε στα ΜΜΕ μεταθέτει στον ΟΦΗ τις ευθύνες για την δυσλειτουργία που παρουσιάστηκε πριν τον αγώνα με τον Απόλλωνα και υποστηρίζει ότι για την δυσλειτουργία που παρουσιάστηκε ευθύνεται η ΠΑΕ. Ωστόσο, δεν αναφέρει πουθενά το γεγονός ότι από τις 5.30, δύο ολόκληρες ώρες πριν την σέντρα, είχε πέσει το σύστημα με αποτέλεσμα να μην υπάρχει η δυνατότητα διάθεσης των εισιτηρίων όπως και το γεγονός ότι είχαν χαθεί όλα τα στοιχεία των φιλάθλων που είχαν αγοράσει εισιτήρια σε προηγούμενα ματς.

Αναλυτικά η ανακοίνωση 

“Αναφορικά με χθεσινά δημοσιεύματά στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας και μια ατυχή ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 για την οποία ρητώς επιφυλασσόμαστε παντός νόμιμου δικαιώματος μας και με μόνο γνώμονα την αποκατάσταση της αλήθειας γνωστοποιούμε στον φίλαθλο κοινό, και όχι μόνο, τα ακόλουθα.
Την Κυριακή 4/11/2018 και στον αγώνα ΟΦΗ 1925 – ΑΠΟΛΛΩΝ ΣΜΥΝΡΗΣ στο γήπεδο «Θεόδωρος Βαρδινογιάννης» παρατηρήθηκε μεγάλη αναμονή στα εκδοτήρια της ΠΑΕ ΟΦΗ από φιλάθλους που περίμεναν να αγοράσουν εισιτήρια.
Στην ΠΑΕ ΟΦΗ αποδίδουν αυτό το γεγονός σε αβελτηρία της εταιρείας μας και στην πλατφόρμα εισιτηρίων «tickertcore» που δυνάμει έγγραφης σύμβασης εξυπηρετεί την ΠΑΕ ΟΦΗ στους αγώνες της ομάδας. Με έκπληξη, μάλιστα, διαβάσαμε  στο site της ΠΑΕ ΟΦΗ ανακοίνωση, με την οποία η ανωτέρω ΠΑΕ ζητεί συγνώμη από τον κόσμο της ομάδας αποδίδοντας το πρόβλημα που ανέκυψε σε «δυσλειτουργία του συστήματος εκ μέρους της εταιρίας που έχει αναλάβει τη διαχείριση της πώλησης των εισιτηρίων» . Μάλιστα σε τοπικά μέσα αναφέρθηκε από «διαρροές της ΠΑΕ» ότι το σύστημα «κράσαρε» και έπεσε η πλατφόρμα. Επίσης, ανακριβώς αναφέρουν στην ανακοίνωση ότι η πλατφόρμα μας είναι υπεύθυνη «τόσο για να προμηθευτεί ο φίλαθλος εισιτήριο όσο και για να εισέλθει στο γήπεδο». Προς αποκατάσταση της αλήθειας δηλώνουμε:
α) κανέναν πρόβλημα δεν παρουσιάστηκε στην πλατφόρμα εισιτηρίων «tickertcore»
β) το σκανάρισμα των εισιτηρίων γίνεται από τα τουρνικέ και όχι από την εταιρεία μας.  Για αυτά αρμόδια είναι αποκλειστικά η ΠΑΕ ΟΦΗ.
Επιπλέον δεν  είχαμε στο τμήμα support της πλατφόρμας μας καμία ενόχληση για τυχόν πρόβλημα ούτε πριν ούτε κατά την διάρκεια του αγώνα. Ούτε τηλεφωνικά ούτε και με email.
Τέλος πρέπει να επισημάνουμε  ότι στους αγώνες με ΑΕΚ και ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ που είχαμε sold-out δεν διαπιστώθηκε το παραμικρό πρόβλημα. Εμείς σε κάθε περίπτωση σεβόμαστε τις υποχρεώσεις μας και θα συνεχίσουμε να πράττουμε τούτο στο μέλλον”.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Gentikoule στο Google News και στο Facebook