«Σε 4 ημέρες «έφυγαν» 150 διαρκείας στην Θύρα 1″!

Eπιμέλεια:Μανώλης Σαρρής

Ο υπεύθυνος του τμήματος μάρκετινγκ των S/M Χαλκιαδάκης Βαγγέλης Αποστολάκης μιλώντας στον Athletic Radio 104,2 εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι θα διατεθούν και τα 500 εισιτήρια που έχουν δοθεί για την Θύρα 1.

«Έχουμε πουλήσει 150 εισιτήρια διαρκείας μέσα σε τέσσερις ημέρες. Ο αριθμός είναι τεράστιος αν σκεφτεί κανείς ότι έχει προκύψει μέσα σε τέσσερις εργάσιμες ημέρες. Η ομάδα έχει κάνει μεγάλη προσπάθεια φέτος μειώνοντας τις τιμές και ήδη η ανταπόκριση του κόσμου φαίνεται μέσα από το ότι ξεπεράστηκε ο αριθμός των εισιτηρίων που είχαν πουληθεί το περσινό καλοκαίρι. Θεωρώ ότι η ανταπόκριση θα είναι ακόμα μεγαλύτερη και ο κόσμος θα αγκαλιάσει αυτήν την προσπάθεια ακόμα περισσότερο» είπε αρχικά για την μέχρι τώρα διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας μέσα από τα S/M Χαλκιαδάκης αποκαλύπτοντας ένα εντυπωσιακό νούμερο αν αναλογιστεί κάποιος ότι έχουν τεθεί σε κυκλοφορία μόλις τις τελευταίες τέσσερις ημέρες.
Όσον αφορά την συνεργασία των δύο πλευρών, ο κύριος Αποστολάκης, που έχει διατελέσει και μέλος του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ, υπογράμμισε ότι «ο Πρίγκηπας της Κρήτης κάνει μια τεράστια προσπάθεια τα τελευταία χρόνια και δεν θα μπορούσε να μην έχει σύμμαχο του τα Σούπερ Μάρκετ Χαλκιαδάκης. Η ιδέα για την πώληση των εισιτηρίων είχε πέσει στο τραπέζι πριν από αρκετά χρόνια αλλά τότε δεν καρποφόρησε. Όμως, τώρα οι συνθήκες είναι ώριμες προκειμένου να αναδειχθεί η δύναμη του ΟΦΗ όχι μόνο στα όρια του Ηρακλείου αλλά και σε ολόκληρη την Κρήτη».

Τέλος, για τις εκτιμήσεις του σε ότι έχει να κάνει με τον τελικό αριθμό πρόσθεσε λέγοντας ότι «είναι μια προσφορά διαρκείας και δεν το κάνουμε για τις εντυπώσεις. Εδώ απευθυνόμαστε σε μια θύρα που έχει 2.000 θεατές. Με βάση τα δεδομένα που επικρατούν, ο αριθμός των 150 διαρκείας είναι τεράστιος. Πιστέυω ότι μέχρι να επιστρέψει η ομάδα από το εξωτερικό θα έχουμε πουλήσει τα 500 εισιτήρια διαρκείας που έχουμε πάρει αρχικά για την Θύρα 1. Και πρέπει να πω ακόμα ότι μέχρι την ημέρα που ξεκίνησε η διάθεση των εισιτηρίων μέσα από τα Σούπερ Μάρκετ Χαλκιαδάκης, είχαν ήδη διατεθεί 100 για την θύρα 1».