Στο πιο συναρπαστικό μέχρι τώρα παιχνίδι της πρώτης μέρας των αγώνων του 37ου Πανελληνίου Κορασίδων που διεξάγεται στη Γέφυρα, ο Παναθλητικός επικράτησε του ΟΦΗ με 76-62.
Οι δύο ομάδες εναλλασσόταν στην πρωτοπορία στα πρώτα λεπτά του αγώνα. Ένα επιμέρους 7-0 για τον Παναθλητικό έκανε το σκορ 10-4 με βολή της Κουμαρά, 6:45 πριν το τέλος της πρώτης περιόδου. Η ομάδα των Συκεών διατήρησε ένα μικρό προβάδισμα απέναντι στην αποφασισμένη ομάδα του ΟΦΗ, η οποία ξαναπέρασε μπροστά με 13-12 ύστερα από καλάθι της Μακράκη στο 8ο λεπτό. Ένα νέο 7-0 για τον Παναθλητικό όμως έκλεισε την περίοδο με 19-13.
Με σουτ της Κυναμέα, ο Παναθλητικός πήρε για πρώτη φορά διψήφιο προβάδισμα (25-15), 7:34 πριν την ανάπαυλα. Οι Κρητικιές μείωσαν σε 27-25 με την Χαλαμπαλάκη στο 16ο λεπτό και σε 36-34, 43΄΄ πριν το τέλος της περιόδου, σκορ με το οποίο οι δύο ομάδες πήγαν στα αποδυτήρια.
Η Κουμαρά έκανε το 47-40 στο μέσο του τρίτου δεκαλέπτου, όμως ο ΟΦΗ απάντησε με 8-0 μέσα σε δύο λεπτά περνώντας για άλλη μια φορά μπροστά στο σκορ. Το ντέρμπι συνεχίστηκε μέχρι το τέλος της περιόδου, όταν ο Παναθλητικός με 7-2 προηγήθηκε 56-50.
Οι Θεσσαλονικιές εμφανίστηκαν αποφασισμένες στην τελευταία περίοδο, καθώς στην αρχή της ξαναπήραν διψήφια διαφορά (62-52, με την Ιτόγια). Το προβάδισμα έγινε ακόμη μεγαλύτερο φθάνοντας τους 15 πόντους και αναγκάζοντας την προπονήτρια του ΟΦΗ να ζητήσει τάιμ-άουτ. Οι Κρητικιές μείωσαν σε 70-62 , όμως η ομάδα από τις Συκιές επιβλήθηκε με 76-62.
Διαιτητές: Κασούμης-Μαμαλίγκατζη-Αυγερινός
Δεκάλεπτα: 19-13, 36-34, 56-50, 76-62
Παναθλητικός (Ονάσογλου-Ντίκας): Αγγη, Μπουροπούλου 9, Σκούμα 4, Κυναμέα 21(4), Χατζησπύρου, Μπαξεβάνη 2, Τζιβανάκη 2, Κουμαρά 16(2), Ιτόγια 17(2), Βιντένοβα 5.
ΟΦΗ (Ζερβάκη-Δελατόλας): Ξενάκη 8, Δοκιμάκη 2, Αλεξάκη 11(1), Γιακουμάκη, Χαλαμπαλάκη 7(1), Κονσολάκη 11(3), Τζενάκη 9, Μακράκη 14(1), Αγιαννιωτάκη.