Η Αναστασία Χαραλαμπάκη μίλησε για τη νίκη του ΟΦΗ επί του Κρόνου Αγίου Δημητρίου τονίζοντας ότι η ομάδα πρέπει να νικήσει και τον Πιερικό Αρχέλαο
«Συγχαρητήρια στον Κρόνο. Είχαμε βάλει στόχο πριν έρθουμε μια σημαντική νίκη. Προσπαθήσαμε και το καταφέραμε. Συνεχίζουμε για το καλύτερο. Δεν έχει τελειώσει κάτι ακόμη. Πρέπει να μπούμε δυνατά και να νικήσουμε αύριο (σ.σ. σήμερα)» είπε μετά το παιχνίδι με τον Κρόνο Αγίου Δημητρίου η Αναστασία Χαραλαμπάκη αναφερόμενη στην σημερινή αναμέτρηση με τον Πιερικό Αρχέλαο.