Οι δηλώσεις της Έφης Ζερβάκη μετά τη νίκη επί του Πιερικού Αρχέλαου
«Είχαμε την ευκαιρία να δώσουμε χρόνο συμμετοχής σε όλα τα παιδιά. Η μόνη μου στεναχώρια είναι ότι επειδή είμαστε 14 έπρεπε να αφήσω δύο έξω. Πρέπει να δίνουμε ευκαιρίες σε όλες. Κάναμε αυτό που έπρεπε, τα δώσαμε όλα στα τρία πρώτα παιχνίδια, παίξαμε όμορφο μπάσκετ και είμαστε χαρούμενοι που περάσαμε στην επόμενη φάση», ήταν τα λόγια της προπονήτριας του ΟΦΗ.