Η προπονήτρια της ομάδας κορασίδων του ΟΦΗ μίλησε για την μεγάλη νίκη – πρόκριση κόντρα στον ΠΑΟΚ
Η Έφη Ζερβάκη παραχώρησε δηλώσεις μετά τη μεγάλη νίκη επί του ΠΑΟΚ και την πρόκριση στον τελικό του πανελληνίου πρωταθλήματος. Η τεχνικός των κορασίδων του ΟΦΗ τόνισε ότι ήταν σίγουρη για τις παίκτριές της και μίλησε και για τον τελικό με τον Παναθηναϊκό.
Αναλυτικά όσα είπε: «Ήμουν σίγουρη για τις παίκτριές μου, με βάση τη δουλειά που κάναμε τα τελευταία χρόνια. Τίποτα όμως δεν είναι βέβαιο. Πρέπει να βρεθείς στην κατάσταση που πρέπει, να έχεις την ψυχολογία με το μέρος σου. Δεν μπορείς να πεις μεγάλα λόγια.
Το κεφάλι κάτω και βήμα-βήμα. Με τον Παναθλητικό δεν τα καταφέραμε, όμως μετά πήραμε την πρόκριση στην τετράδα. Φθάσαμε εδώ και είπαμε μπορούμε να πάρουμε μετάλλιο, κάτι που έγινε. Σέβομαι πολύ τον Παναθηναϊκό, που είναι ομάδα με σταθερές αρχές στον χρόνο, σοβαρό προπονητή και παίκτριες.
Εχουμε όμως ήδη ένα μετάλλιο και δεν έχουμε να χάσουμε κάτι. Πάμε για αποθεραπεία, να δούμε τι δυνάμεις έχουμε και να είμαστε αύριο αξιόμαχες».