Οι δηλώσεις της Γεωργίας Αλεξάκη μετά την ιστορική νίκη των κορασίδων του ΟΦΗ
«Ήταν ένας δύσκολος και πολύ απαιτητικός αγώνας. Ηρθαμε εδώ έχοντας χαμηλό προφίλ, παίξαμε όπως μπορούμε και αποδείξαμε ότι αξίζαμε τη νίκη. Θα μελετήσουμε τον αυριανό μας αντίπαλο και θα παλέψουμε για τον τίτλο» τόνισε η Γεωργία Αλεξάκη μετά τη νίκη του ΟΦΗ επί του ΠΑΟΚ και την πρόκριση στον τελικό του πανελληνίου πρωταθλήματος κορασίδων.