Οι κορασίδες του ΟΦΗ έγιναν ένα κουβάρι πανηγυρίζοντας την ιστορική πρόκριση
Ο ΟΦΗ επιβλήθηκε με 69-63 του ΠΑΟΚ στη Γέφυρα παίρνοντας την πρόκριση για τον μεγάλο τελικό του 37ου Πανελληνίου Κορασίδων, εκεί όπου θα αντιμετωπίσει τον Παναθηναϊκό την Κυριακή στις 14:30.
Οι παίκτριες της Έφης Ζερβάκη πανηγύρισαν έξαλλα την ιστορική αυτή επιτυχία, καθώς πέραν του ότι εξασφάλισαν τουλάχιστον το ασημένιο μετάλλιο, θα διεκδικήσουν τον τίτλο των πρωταθλητριών Ελλάδας!