Επικαιρότητα

Συναγερμός στο Αστυνομικό Μέγαρο Χανίων: Κρατούμενος ήπιε χλωρίνη

22/6, 22:14 - Eπιμέλεια: Gentikoule.gr

Αναστάτωση επικράτησε στο Αστυνομικό Μέγαρο Χανίων, λίγο μετά τις 2 το μεσημέρι, όταν ένας κρατούμενος απέκτησε πρόσβαση, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, σε ποσότητα χλωρίνης και επιχείρησε να την καταναλώσει.

Μόλις έγινε αντιληπτή η πράξη του, σήμανε συναγερμός και στο σημείο κλήθηκε άμεσα ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο παρέλαβε τον άνδρα και τον διακόμισε στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων προκειμένου να του παρασχεθεί η απαραίτητη ιατρική φροντίδα και να υποβληθεί σε πλύση στομάχου.

Politica.gr

Ακολουθήστε το Gentikoule στο Google News και στο Facebook

Σχετικά Άρθρα

Περισσότερα Video

Developed by