Γυναικείο Ποδόσφαιρο

Η ομάδα γυναικών ποδοσφαίρου του ΟΦΗ αποχαιρετάει τον Μανώλη Χαχλιούτη

30/4, 23:19 - Eπιμέλεια: Gentikoule.gr

Η ομάδα γυναικών ποδοσφαίρου του ΟΦΗ αποχαιρετάει τον Μανώλη Χαχλιούτη τονίζοντας πως “η μνήμη του θα είναι πάντα ζωντανή”.

Η ανακοίνωση του ΟΦΗ:

Η ομάδα ποδοσφαίρου γυναικών του ΟΦΗ εκφράζει τα θερμά της συλλυπητήρια στην οικογένεια του Μανώλη Χαχλιούτη για την απώλειά του.

Ενός πολύ αγαπητού ανθρώπου στην Ομιλίτικη οικογένεια, ενός αφανή ήρωα που αφιέρωσε τη ζωή του ψυχή τε και σώματι στο Βαρδινογιάννειο, υπηρετώντας με αγάπη και αφοσίωση ως φροντιστής τόσο την πρώτη ομάδα όσο και τα τμήματα υποδομής του συλλόγου.

Από τα χέρια του πέρασαν γενιές παιδιών, τα οποία τον ένιωθαν και τον αποκαλούσαν σαν δεύτερο πατέρα τους μέσα στο ποδόσφαιρο. Η παρουσία του, το χαμόγελό του και η ανιδιοτελής προσφορά του θα μείνουν ανεξίτηλα χαραγμένα στη μνήμη όλων όσοι τον γνώρισαν και συνεργάστηκαν μαζί του. Καλό ταξίδι, κουράγιο και δύναμη στην οικογένειά του. Η μνήμη του θα είναι πάντα ζωντανή…

Ακολουθήστε το Gentikoule στο Google News και στο Facebook

Σχετικά Άρθρα

Περισσότερα Video

Developed by