Ο αθλητής του ΟΦΗ ξεχώρισε στο Παμπελοποννησιακό στάδιο κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο στα 100 μέτρα των αγοριών!
Ο απίστευτος 15χρονος του ΟΦΗ, Σταύρος Φωτεινάκης κατάφερε να πετύχει ένα μεγάλο επίτευγμα κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο στο πανελλήνιο πρωτάθλημα Κ18, στο αγώνισμα των 100 μέτρων.
Ο νεαρός σπρίντερ σημείωσε χρόνο 10.78 στον τελικό του Παμπελοποννησιακού σταδίου της Πάτρας και ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου, πανηγυρίζοντας έξαλλα στην γραμμή του τερματισμού.
Το ασημένιο μετάλλιο κατέκτησε ο Γιώργος Γόγολος (ΓΣ Πρωτέας Ηγουμενίτσας) και το χάλκινο ο Γιάννης Οικονόμου (ΑΟ Ερμής) αμφότεροι με χρόνο 10.88.