Στίβος

Πρωταθλητής Ελλάδας στα 100μ. στην κατηγορία Κ18 ο απίστευτος 15χρονος Σταύρος Φωτεινάκης του ΟΦΗ!

28/6, 11:02 - Eπιμέλεια: Πάνος Κατσαρός

Ο αθλητής του ΟΦΗ ξεχώρισε στο Παμπελοποννησιακό στάδιο κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο στα 100 μέτρα των αγοριών!

Ο απίστευτος 15χρονος του ΟΦΗ, Σταύρος Φωτεινάκης κατάφερε να πετύχει ένα μεγάλο επίτευγμα κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο στο πανελλήνιο πρωτάθλημα Κ18, στο αγώνισμα των 100 μέτρων.

Ο νεαρός σπρίντερ σημείωσε χρόνο 10.78 στον τελικό του Παμπελοποννησιακού σταδίου της Πάτρας και ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου, πανηγυρίζοντας έξαλλα στην γραμμή του τερματισμού.

Το ασημένιο μετάλλιο κατέκτησε ο Γιώργος Γόγολος (ΓΣ Πρωτέας Ηγουμενίτσας) και το χάλκινο ο Γιάννης Οικονόμου (ΑΟ Ερμής) αμφότεροι με χρόνο 10.88.

Στίβος

Ακολουθήστε το Gentikoule στο Google News και στο Facebook

Σχετικά Άρθρα

Περισσότερα Video

Developed by