Ποδόσφαιρο

Eίδε το Παναχαϊκή – ΟΦΗ ο Λεουτσάκος

2/4, 11:58 - Eπιμέλεια: Μανώλης Θέμελης

Στην Πάτρα βρέθηκε το περασμένο Σάββατο ο Πρόεδρος της Φούτμπολ Λιγκ.

Ο Λεωνίδας Λεουτσάκος βρέθηκε στο γήπεδο της Αγυιάς και παρακολούθησε την αναμέτρηση της Παναχαϊκής με τον  ΟΦΗ (0-3).

Μάλιστα εξήρε την ατμόσφαιρα που δημιούργησαν οι φίλοι και των δύο ομάδων σε ένα τόσο σημαντικό ματς.

Ακολουθήστε το Gentikoule στο Google News και στο Facebook

Σχετικά Άρθρα

Περισσότερα Video

Developed by