Ποδόσφαιρο

Παπαδόπουλος: «Οι παίκτες είναι μάγκες και κάναν κατάθεση ψυχής»

4/4, 17:55 - Eπιμέλεια: Μανώλης Θέμελης

Ο τεχνικός του ΟΦΗ εξήρε και την παρουσία του κόσμου στις κερκίδες του “Γεντί Κουλέ” και έκανε λόγο για ένα μικρό θαύμα που συνετέλεσε η ομάδα φέτος.

Τα όσα ειπώθηκαν από τους δύο προπονητές και του πρωταγωνιστές μετά το ματς ΟΦΗ – Αρης 2-0.

Μπείτε στο LIVE CENTER του GENTIKOULE

 

Ακολουθήστε το Gentikoule στο Google News και στο Facebook

Σχετικά Άρθρα

Περισσότερα Video

Developed by