Ποδόσφαιρο

Σε νέες επαφές ΟΦΗ – Nova

17/8, 10:10 - Eπιμέλεια: Μανώλης Σαρρής

Σε συζητήσεις επαναδιαπραγμάτευσης με τη Νοva έχει μπει ο ΟΦΗ μετά τις τελευταίες εξελίξεις στο τηλεοπτικό τοπίο.

Μετά τις τελευταίες εξελίξεις όπου η αγορά, ουσιαστικά, διαλύθηκε με την συμφωνία με την κρατική τηλεόραση, στον ΟΦΗ έχουν ξεκινήσει επαφές με τα στελέχη της συνδρομητικής τηλεόρασης προκειμένου να γίνει μια επαναπροσέγγιση του τηλεοπτικού συμβολαίου. Ο ΟΦΗ που έχει υπογράψει για 1 εκ. ευρώ όπου με τα μπόνους επίτευξης στόχων θα φτάσει στο 1,2, συζητάει με τα στελέχη της Nova προκειμένου να υπογράψει ένα συμβόλαιο με καλύτερους, οικονομικά, όρους μετά από όσα συνέβησαν την τελευταία εβδομάδα.

Ακολουθήστε το Gentikoule στο Google News και στο Facebook

Σχετικά Άρθρα

Περισσότερα Video

Developed by