Ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ έστειλε τις ευχές του προς την ομάδα για το ματς με τον ΠΑΣ μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Instagram.

Ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ έστειλε τις ευχές του προς την ομάδα για το ματς με τον ΠΑΣ μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Instagram.
