Pics | Πρωτοπορεί ο ΟΦΗ με την προσαρμογή του χορηγού στα δικά του χρώματα

Eπιμέλεια:Μανώλης Σαρρής

Όπως φαίνεται από τα αποκαλυπτήρια της εμφάνισης του ΟΦΗ για την πρεμιέρα του πρωταθλήματος, οι χορηγοί (παρότι έχουν διαφορετικά χρώματα) έχουν προσαρμοστεί πάνω σε εκείνα του συλλόγου και όχι το ανάποδο.

Στο σύγχρονο ποδόσφαιρο ένα σημαντικό θέμα που εγείρεται, παγκοσμίως, είναι ότι η παρουσία χορηγών στις εμφανίσεις των συλλόγων αλλοιώνουν τα παραδοσιακά χρώματα των εμφανίσεων τους. Πέρυσι στην Γαλλία, η περίφημη Μαρσέιγ προχώρησε στην σύναψη χορηγίας με την εταιρεία διανομής τοπικού φαγητού Uber Eats της οποίας το λογότυπο είναι άσπρο και πράσινο. Στην Μασσαλία ξεκίνησαν μεγάλες αντιδράσεις από τους οπαδούς της Μαρσέιγ καθώς το πράσινο είναι το χρώμα της Σεντ Ετιέν που αποτελεί φανατικό εχθρό του συλλόγου. Η εταιρεία αποφάσισε να αλλάξει τα χρώματα του λογοτύπου της προσαρμόζοντας το στα χρώματα της Μαρσέιγ.

Όπως θα δείτε στις παρακάτω φωτογραφίες που δημοσιεύει το Gentikoule, πλέον κορυφαία club του κόσμου, στις συμφωνίες που συνάπτουν με τους κεντρικούς χορηγούς των εμφανίσεων τους υποχρεώνουν να προσαρμόζουν τα χρώματα τους σε εκείνα των ίδιων των ομάδων. Αυτό έκανε και ο ΟΦΗ όπως αποτυπώνεται πλήρως μέσα από τις φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν στην επίσημη σελίδα της ΠΑΕ στα social media. Ο νέος, βασικός, χορηγός του ΟΦΗ η εταιρεία Betshop έχει ως βασικά χρώματα το κίτρινο και το μπλε. Ωστόσο στην φανέλα του ΟΦΗ η εταιρεία έχει αλλάξει τα χρώματα της και τα προσάρμοσε σε εκείνα του συλλόγου. Το ίδιο συμβαίνει και με τα νερά Ζaros στο μανίκι της φανέλας του ΟΦΗ που τα προσάρμοσε σε εκείνα του συλλόγου.

Ο ΟΦΗ είναι από τις πρώτες ομάδες της Ελλάδας, αν όχι η πρώτη, που προβαίνει σε αυτόν τον νεωτερισμό στην χώρα κινούμενη σε ευρωπαϊκά πρότυπα και ακολουθώντας τον δρόμο μεγάλων ευρωπαϊκών συλλόγων.