Ο ΟΦΗ έδωσε στην δημοσιότητα ακόμα ένα, μικρό κομμάτι, του ντοκιμαντέρ που ετοιμάζει για τη νύχτα, που έγινε μέρα, στον Βόλο.
Μετά το πρώτο video που δημοσιεύθηκε την Κυριακή με τους φιλάθλους του ΟΦΗ στο Πανθεσσαλικό Στάδιο, το club συνεχίζει να δίνει content και ν’ ανεβάζει θερμοκρασία ενόψει της επικείμενης κυκλοφορίας του ντοκιμαντέρ που αναμένεται να καταγράψει όλες τις αθέατες πλευρές του θριάμβου της 25ης Απριλίου.
Το νέο video δείχνει τον εκστασιασμένο Ταξιάρχη Φούντα μέσα στ’ αποδυτήρια του γηπέδου να τραγουδάει Γρηγόρη Σαμόλη με πούρο στο στόμα!