Ποδόσφαιρο

“Παράνοια” από τον κόσμο του ΟΦΗ: 2.500 διαρκείας σε μια εβδομάδα!

22/6, 14:19 - Eπιμέλεια: Μανώλης Σαρρής

Συνεχίζεται ο παροξυσμός από τον κόσμο του ΟΦΗ ενόψει της νέας χρονιάς και μέσα στις πρώτες επτά ημέρες, έχουν “φύγει” ήδη 2.5000 διαρκείας για τη νέα σεζόν.

Με φρενήρη ρυθμό συνεχίζεται η διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας του ΟΦΗ για τη νέα αγωνιστική περίοδο καθώς μέσα σε επτά ημέρες της κυκλοφορίας τους έχουν πουληθεί 2.500 (ανανεώσεις+αγορές) και ενώ γίνεται αντιληπτό πως ο αριθμός τους θα συνεχίζει ν’ αυξάνεται μιας και η περίοδος των εκπτώσεων διαρκεί μέχρι και τις 5 Ιουλίου.

Μάλιστα, η αύξηση σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα το 2025 είναι τεράστια αφού μέσα στην πρώτη εβδομάδα είχαν φύγει 1.000 λιγότερα.

Ακολουθήστε το Gentikoule στο Google News και στο Facebook

Σχετικά Άρθρα

Περισσότερα Video

Developed by