Ποδόσφαιρο

To αντίο του Χρήστου Παπαντωνόπουλου: “Δύο υπέροχα χρόνια, ευχαριστώ ΟΦΗ, ευχαριστώ την οικογένεια Μπούση”

25/6, 10:53 - Eπιμέλεια: Gentikoule.gr

Ο Χρήστος Παπαντωνόπουλος με ανάρτηση του αποχαιρέτησε τον ΟΦΗ μετά την αποχώρηση του για τον Αστέρα Τρίπολης.

Ο πρώην επικεφαλής του τμήματος σκάουτινγκ του ΟΦΗ συνεχίζει στην ομάδα της Αρκαδίας έπειτα από δύο χρόνια παρουσίας στο Ηράκελιο και στην ανάρτηση του αναφέρει;

«Δύο υπέροχα χρόνια, γεμάτα συναισθήματα, πολύτιμες εμπειρίες και νέους φίλους. Η κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας και η εξασφάλιση ενός εισιτηρίου για τη League Phase ευρωπαϊκής διοργάνωσης μπορεί να αποτελούν ιστορικά επιτεύγματα για τον σύλλογο και τη μεγαλύτερη ανταμοιβή για τη σκληρή δουλειά όλων, όμως αυτό που κάνει πραγματικά ξεχωριστό αυτόν τον σύλλογο είναι οι άνθρωποί του, ο κόσμος του, η κουλτούρα του και η ενέργεια αυτού του πανέμορφου νησιού.

Θα σας ξαναδώ όλους!

Ευχαριστώ ΟΦΗ, ευχαριστώ οικογένεια Μπούση!».

Super League

Ακολουθήστε το Gentikoule στο Google News και στο Facebook

Σχετικά Άρθρα

Περισσότερα Video

Developed by