Την υποχρεωτική παρουσία δύο ποδοσφαιριστών U22 στην βασική ενδεκάδα του τελικού του Super Cup αποφάσισε η Εκτελεστική Επιτροπή της ΕΠΟ.
Όπως συνέβη και με τον τελικό του περασμένου Γενάρη, έτσι και σε αυτόν του Αυγούστου θα υπάρχουν τα ίδια κριτήρια, με εκείνα του Κυπέλλου Ελλάδας, για την υποχρεωτική παρουσία ποδοσφαιριστών στην βασική ενδεκάδα.
Σε αντίθεση με την περασμένη σεζόν όπου ήταν υποχρεωτική η συμμετοχή ενός ποδοσφαιριστή, για την σεζόν 2026 – 2027 ανεβαίνει στους δύο. Κάτι το οποίο σημαίνει πως δεν θα ισχύσει μόνο στο Κύπελλο Ελλάδας αλλά και στο Super Cup ανάμεσα στον ΟΦΗ και την ΑΕΚ.
Οι δύο ομάδες είναι υποχρεωμένες να έχουν δύο παίκτες που έχουν γεννηθεί από το 2004 και έπειτα, στην βασική ενδεκάδα άρα και μεγαλύτερο αριθμό στην αποστολή.
Ένας παράγοντας που βέβαια δίνει πολύ μεγαλύτερο πλεονέκτημα στον ΟΦΗ έναντι της ΑΕΚ καθώς στο ρόστερ του, υπάρχει μεγάλος αριθμός παικτών που το επίπεδο τους είναι για να ξεκινήσουν ακόμα και βασικοί.