Ο ΟΦΗ έχει συγκεκριμένες κατευθύνσεις και στοχεύσεις στην υπόθεση του εξτρέμ και κινείται για να ενισχύσει με ποσότητα και τα άκρα της επίθεσης του.
Μπορεί μέχρι στιγμής να μην έχει διαρρεύσει κανένα όνομα ποδοσφαιριστή αλλά ο ΟΦΗ κινείται μεθοδικά για την υπόθεση απόκτησης του εξτρέμ. Εκεί όπου ήδη η ποιότητα ξεχειλίζει με την παρουσία των Τιάγκο Νους και Ταξιάρχη Φούντα ωστόσο στόχος είναι να δοθεί ακόμα μεγαλύτερη.
Στόχος είναι να γίνουν ποιοτικές κινήσεις και προσθήκες που θ’ ανεβάσουν ακόμα περισσότερο το επίπεδο του ρόστερ ενόψει της επόμενης, απαιτητικής χρονιάς και πληροφορίες του Gentikoule αναφέρουν πως στον ΟΦΗ έχουν στρέψει την προσοχή τους σε συγκεκριμένο ποδοσφαιριστή, δίχως να έχει βγει τίποτα προς τα έξω, όπως συμβαίνει και τα τελευταία χρόνια – συνήθως – στις μεταγραφικές του υποθέσεις.
Το όνομα του Σεμπάστιαν Παλάσιος που γράφτηκε χθες (26/6) στα media ήταν ένα από αυτά που έπεσαν στο τραπέζι αφού η ποιότητα που διαθέτει ο έμπειρος ποδοσφαιριστής είναι αναμφισβίτητη ωστόσο η προσοχη του ΟΦΗ είναι ξεκάθαρα, εδώ και αρκετό καιρό αλλού και μένει να φανεί μελλοντικά αν η προσπάθεια θα στεφθεί με επιτυχία. Άλλωστε με τον Χρήστο Κόντη να έχει καταλήξει στο 3-4-3 είναι ξεκάθαρα και τα χαρακτηριστικά που επιθυμεί να έχουν οι ποδοσφαιριστές του.
Ειδικά όπως είδαμε και κατά την διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς, ο Κόντης ήθελε οι ποδοσφαιριστές του που παίζουν στα άκρα της επίθεσης να έχουν την δυνατότητα να πατάνε ακόμα περισσότερο την αντίπαλη περιοχή από έναν τυπικό winger συγκλίνοντας προς την αντίπαλη περιοχή ώστε να δημιουργούνται υπεραρυθμίες μεσοεπιθετικά.