Οι δηλώσεις του προπονητή της Snakes FC, Κώστα Παντζαρίδη στο πλαίσιο της παρουσίασης της νέας φανέλας της ομάδας
«Είναι ιδιαίτερη χαρά που συμμετέχω κι εγώ στο ξεκίνημα αυτής της προσπάθειας. Το πρώτο βήμα το κάναμε, βρήκαμε ποδοσφαιριστές, καταρτίσαμε το ρόστερ και το επόμενο βήμα είναι το αγωνιστικό. Εύχομαι κάθε χρόνο και ψηλότερα» είπε μεταξύ άλλων στο πλαίσιο της παρουσίασης της νέας φανέλας της ομάδας, ο προπονητής της Snakes FC Κώστας Παντζαρίδης.