Ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού Γιάννης Τσαπάκης έδωσε το παρών στην παρουσίαση των φανελών της Snakes FC
«Συγχαρητήρια στους Snakes. Νομίζω είναι ο πρώτος σύνδεσμος στην Ελλάδα που δημιουργεί ομάδα. Θέλουμε τον αθλητισμό στην πόλη μας, να εξελιχθούμε, να φτιάξουμε νέες ομάδες. Μέσα στο επόμενο διάστημα θα φτιαχτεί και ένα νέο γήπεδο, δίπλα στο Παγκρήτιο στάδιο, που θα φιλοξενεί ερασιτεχνικά πρωταθλήματα.
Θέλουμε τα παιδιά μας στους αγωνιστικούς χώρους και μακριά από κακές συνήθειες. Καλή επιτυχία στους Snakes και να πετύχουν το εγχείρημά τους» ήταν τα λόγια του Γιάννη Τσαπάκη στην εκδήλωση.