Οι ποδοσφαιριστές της Snakes FC έβγαλαν την πρώτη τους ομαδική φωτογραφία στο πλαίσιο της παρουσίασης των νέων φανελών της πρόσφατα ιδρυθείσας ομάδας που θα αγωνιστεί για πρώτη φορά στα τοπικά πρωταθλήματα της ΕΠΣΗ
Οι παίκτες της Snakes FC έβγαλαν την πρώτη τους ομαδική φωτογραφία το απόγευμα του Σαββάτου (27/06) στο Macron Store Ηρακλείου, στο πλαίσιο της παρουσίασης των φανελών της ομάδας που ίδρυσαν οι φίλοι του ΟΦΗ και θα αγωνιστεί στα τοπικά πρωταθλήματα της ΕΠΣΗ από τη νέα σεζόν.