Ο αναπληρωτής πρόεδρος της ΕΠΟ και πρόεδρος της ΕΠΣΗ, Νίκος Τζώρτζογλου βρέθηκε στην εκδήλωση της Snakes FC κι ευχήθηκε καλή επιτυχία στους φίλους του ΟΦΗ που δημιούργησαν την ομάδα
Μιλώντας στους δημοσιογράφους που βρέθηκαν στην εκδήλωση για την παρουσίαση των εμφανίσεων της Snakes FC, ο αναπληρωτής πρόεδρος της ΕΠΟ και πρόεδρος της ΕΠΣΗ, Νίκος Τζώρτζογλου ευχήθηκε καλή επιτυχία και υγεία στο νέο αυτό εγχείρημα και ζήτησε από τους ανθρώπους της ομάδας να συνεχίζουν να στηρίζουν τον ΟΦΗ.
«Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στα παιδιά, για να βρίσκομαι σήμερα εδώ. Θέλω να δώσω θερμά συγχαρητήρια στα παιδιά, είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό στην Ελλάδα. Νιώθω λίγο παράξενα, όμορφα όμως, γιατί είμαι σε έναν χώρο που μπορεί να είμαι και παρεξηγημένος από κάποια παιδιά» είπε αρχικά ο Νίκος Τζώρτζογλου και πρόσθεσε:
«Νιώθω όμορφα και πάλι, γιατί είμαι κοντά σε μία ομάδα που σε δύο μήνες θα αγωνίζεται στο Β’ τοπικό. Σαν πρόεδρος της ΕΠΣ Ηρακλείου θέλω να ευχηθώ υγεία, επιτυχίες και να συνεχίζουν να στηρίζουν αυτό που σήμερα στηρίζουν».