Σε συμφωνία με τον 24χρονο αριστερό μπακ που αγωνιζόταν στην Σλοβακία προχώρησαν οι Αρκάδες.
Ακόμα μια προσθήκη για τον Αστέρα Τρίπολης που συμφώνησε με τον 24χρονο Ισπανό ποδοσφαιριστή ο οποίος έμεινε ελεύθερος από τη Ντουνάισκα Στρέντα που αγωνιζόταν στην Σλοβακία και η οποία τερμάτισε δεύτερη την προηγούμενη σεζόν.
Ο Άλεξ Μέντες αγωνίστηκε σε 28 παιχνίδια με τους Σλοβάκους ενώ αγωνίζεται στο πρωτάθλημα της χώρας από το 2020.
Διαβάστε επίσης: Επιστροφή στην Ελλάδα για τον Γιορδάν Σίλβα – Συνεχίζει στον Αστέρα Τρίπολης!
Διαβάστε επίσης: Αστέρας Τρίπολης: Προφορική συμφωνία με τον Μπουζούκη