Super League

ΕΠΟ: Μοντέλο Κυπέλλου και στο πρωτάθλημα της Super League

23/6, 12:14 - Eπιμέλεια: Gentikoule.gr

Την Πέμπτη 25/6 συνεδριάζει η Επιτροπή Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου της ΕΠΟ με θέμα στην ημερήσια διάταξη τη «συζήτηση για την παρουσία Ελλήνων διαιτητών και ξένων VAR στους αγώνες της Super League 1 μεταξύ των ΠΑΕ ΑΕΚ, Άρης, Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός και ΠΑΟΚ».

Όπως έχουν δηλώσει ο πρόεδρος της ΕΠΟ, Μάκης Γκαγκάτσης, αλλά και ο πρόεδρος της ΚΕΔ, Στεφάν Λανουά, επιθυμούν από τη νέα αγωνιστική περίοδο να εφαρμοστεί και στα ντέρμπι του πρωταθλήματος, ότι συνέβη και στους αντίστοιχους περσινούς αγώνες του κυπέλλου.

Για το θέμα θα κληθούν να πάρουν θέση οι εκπρόσωποι των ΑΕΚ, Ολυμπιακού, Παναθηναϊκού και ΠΑΟΚ που μετέχουν στην επιτροπή.

Η όποια απόφαση ληφθεί θα εγκριθεί την ίδια ημέρα από την Εκτελεστική Επιτροπή.

Στην ίδια συνεδρίαση (της ΕΕΠ) θα εγκριθούν η προκήρυξη κυπέλλου, ο ΚΑΠ, ο πειθαρχικός κωδικας και κώδικας δεοντολογίας.

Ακολουθήστε το Gentikoule στο Google News και στο Facebook

Σχετικά Άρθρα

Περισσότερα Video

Developed by