Για τις 23 Ιουνίου είχε προγραμματιστεί να περάσει από το Αγρίνιο η περιοδεία του πρωταθλήματος που κατέκτησε η ΑΕΚ, ωστόσο αυτό δε θα συμβεί.
Όπως ανακοίνωσε η κιτρινόμαυρη ΠΑΕ, το τρόπαιο θα βρεθεί μόνο στη Ναύπακτο -που εξ αρχής ήταν στο πρόγραμμα για την ίδια ημέρα- με το Αγρίνιο να αφαιρείται από τη σχετική λίστα.
Η εξέλιξη έρχεται σε συνέχεια και των αντιδράσεων που υπήρξαν από οπαδούς του Παναιτωλικού.
titormosnet.gr