Super League

Διπλή «πράσινη» ενίσχυση για την Κηφισιά: Πήρε Σταμέλλο και Καλοσκάμη

25/6, 15:03 - Eπιμέλεια: Gentikoule.gr

Η Κηφισιά παίρνει «πακέτο» δυο παικτών από τον Παναθηναϊκό μετά τη συμφωνία που επιτεύχθηκε για παιδιά των ακαδημιών του «τριφυλλιού».

Πιο συγκεκριμένα, στην ομάδα του Σεμπάστιαν Λέτο θα μετακινηθεί ο γεννηθέντας το 2008, Λουκάς Σταμέλλος, που αγωνίζεται στη θέση του τερματοφύλακα.

Για τον συγκεκριμένο, θα ισχύσει καθεστώς συνιδιοκτησίας (50%-50%) ανάμεσα στους δύο συλλόγους.

Επιπλέον, θα μετακινηθεί δανεικός στην Κηφισιά και ο νεαρός (2007) στόπερ, Νεκτάριος Καλοσκάμης.

Ακολουθήστε το Gentikoule στο Google News και στο Facebook

Σχετικά Άρθρα

Περισσότερα Video

Developed by