Έξι παίκτες από την Κ19 θα βρεθούν στην προετοιμασία της Κ19 του Άρη
Στο βασικό στάδιο της προετοιμασίας θα συμμετάσχουν οι Σιταράς, Καραμανλής και Αντωνιάδης, οι οποίοι προέρχονται από την Κ19 και αξιολογήθηκαν θετικά για προβιβασμό, έχοντας ξεχωρίσει με τις εμφανίσεις τους την περασμένη αγωνιστική περίοδο.
Ο Γρηγορίου αποφάσισε να τους έχει μαζί του στην προετοιμασία, προκειμένου να τους παρακολουθήσει από κοντά και να αξιολογήσει την ετοιμότητά τους για το επόμενο βήμα.
Παράλληλα, το παρών θα δώσουν και οι Χαρούπας, Παπασαραφιανός και Καμτσής, οι οποίοι βρίσκονται ήδη από πέρσι στο πλάνο της πρώτης ομάδας.