Την ερχόμενη Τρίτη (30/6) θα διεξαχθεί το Δ.Σ. της Super League με βασικά θέματα την εκλογή προέδρου, το format της ερχόμενης σεζόν και την εισαγωγή Goal Line Technology.
Υπενθυμίζουμε πως ο Άρης έχει καταθέσει αίτημα με την οποία ζητάει την αλλαγή του format (5-8) και την επαναφορά του 1-6.
Επιπλέον θα γίνει και συζητήση για θέματα VAR και εισαγωγή συστήματος Goal Line Cameras στο πρωτάθλημα μας.
Η ανακοίνωση της Super League
«Ανακοινώνεται ότι την Τρίτη, 30 Ιουνίου 2026, στις 18:00, θα πραγματοποιηθεί συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Super League, μέσω τηλεδιάσκεψης.
Τα θέματα ημερήσιας διάταξης έχουν ως ακολούθως:
- Αρχαιρεσίες για την εκλογή Προέδρου και Αναπλ. Προέδρου του Δ.Σ.
- Σύγκληση έκτακτης Γενικής Συνέλευσης με θέμα την κατάρτιση της προκήρυξης Πρωταθλήματος Super League 1 (ανδρών) επόμενης αγωνιστικής περιόδου (2026-27).
- Συζήτηση ως προς τη δομή (format) του Πρωταθλήματος Stoiximan Super League αγωνιστικής περιόδου 2026-27, έγκριση ετήσιου συνοπτικού προγράμματος και ζητήματα κλήρωσης αγώνων κανονικής περιόδου.
- Θέματα VAR και εισαγωγή συστήματος Goal Line Cameras.
- Σύναψη ομαδικού ασφαλιστηρίου συμβολαίου (και λοιπών συνοδευτικών συμβάσεων) για τους ποδοσφαιριστές και λοιπά πρόσωπα για τις αγωνιστικές περιόδους 2026-27 και 2027-28 και λοιπά εμπορικά θέματα – Θέματα συμβάσεων.
- Διάφορα».