Η ΠΑΕ Κηφισιά αποχαιρέτησε τον Ρούμπεν Πέρεθ ο οποίος δεν θα συνεχίσει στην ομάδα.
Ο Ισπανός χαφ αγωνίστηκε στην ομάδα των βορείων προαστίων μετά την αποχώρησή του από τον Παναθηναϊκό και τα έδωσε πολλά με την εμπειρία του.
Η ανακοίνωση της Κηφισιάς αναφέρει:
«Η ΠΑΕ Κηφισιά ανακοινώνει την ολοκλήρωση συνεργασίας με τον Ρουμπέν Πέρεθ.
Στη διάρκεια της περσινής αγωνιστικής περιόδου, ο Ρουμπέν επιβεβαίωσε μέχρι κεραίας πως επρόκειτο για ένα επαγγελματία που αποτέλεσε παράδειγμα προς μίμηση, για έναν εξαίρετο χαρακτήρα και για μια σπουδαία προσωπικότητα, εντός κι εκτός των αγωνιστικών χώρων.
Τον ευχαριστούμε θερμά για όσα προσέφερε και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του.»