Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα την απόκτηση του τερματοφύλακα Δημήτρη Στουρνάρα, ο οποίος επιστρέφει στον Πειραιά μετά από δυο έτη.
Η σχετική ανακοίνωση του Ολυμπιακού:
«Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του τερματοφύλακα Δημήτρη Στουρνάρα. Γεννημένος στις 30 Μαΐου 2001, επιστρέφει στους «ερυθρόλευκους» ύστερα από δύο χρόνια στον Ηρακλή.
Ο 25χρονος γκολκίπερ προέρχεται από τις ακαδημίες της ομάδας μας, ενώ έχει αγωνιστεί και στον Πανιώνιο.
Δημήτρης, καλώς επέστρεψες στον Θρύλο».