Ο Νταβίντ Κάρμο επιστρέφει στον Ολυμπιακό.
Μετά την περσινή σεζόν όπου αγωνίστηκε στην Ισπανία με τη φανέλα της Οβιέδο, ο Ανγκολέζος στόπερ, που κατέκτησε το UEFA Europa Conference League το 2024 με τους ερυθρόλευκους, έρχεται και πάλι στην Ελλάδα.
Όπως ενημέρωσε η ΠΑΕ Ολυμπιακός, ο Κάρμο αναμένεται να έρθει στη χώρα μας τα ξημερώματα της Δευτέρας. Συγκεκριμένα, η πτήση του 26χρονου από Λισαβόνα αναμένεται να προσγειωθεί στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» στις 05.10 ώρα Ελλάδας.