Με αποχωρήσεις ξεκίνησε ο σχεδιασμός της ομάδας γυναικών βόλεϊ του ΟΦΗ.
Συγκεκριμένα, παρελθόν αποτελούν οι Μανάι, Κτιστάκη, Κοντούδη, Καλαποδά, Τσιτσιπλάμη και Χριστοδούλου.
Η ανακοίνωση του ΟΦΗ:
Η ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ ευχαριστεί θερμά τις αθλήτριες που δεν θαβρίσκονται στο ρόστερ της ομάδας γυναικών του ΟΦΗ, για τη νέα σεζόν στην Pre League.
Πρόκειται για τις: Eλλη Μανάι (ακραία), Κατερίνα Κτιστάκη (ακραία), Ελένη Κοντούδη (πασαδόρος), Μαριάννα Καλαποδά (κεντρικός), Ελένη Τσιτσιπλάμη (διαγώνιος), Χρυσάνθη Χριστοδούλου (ακραία)
Ολα τα κορίτσια, είχαν σημαντική συμβολή στην εξαιρετική παρουσία της ομάδας μας, η οποία στην πρώτη της χρονιά, στην κατηγορία, έφτασε μέχρι τα πλει-οφ ανόδου.
Καλή συνέχεια, σε ότι και αν κάνουν!“