Την λύση της συνεργασίας με τον 24χρονο λίμπερο ανακοίνωσε η ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ.
Η ανακοίνωση του ΟΦΗ:
H ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ, ευχαριστεί τον 24χρονο λίμπερο Μάνο Παχιαδάκη, για την συμβολή του, στην πορεία της ομάδας μας, τη σεζόν 2025-26 και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του!