Βόλεϊ

Τέλος από τον ΟΦΗ ο Μάνος Παχιαδάκης

25/6, 18:29 - Eπιμέλεια: Gentikoule.gr

Την λύση της συνεργασίας με τον 24χρονο λίμπερο ανακοίνωσε η ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ.

Η ανακοίνωση του ΟΦΗ:


H ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ, ευχαριστεί τον 24χρονο λίμπερο Μάνο Παχιαδάκη, για την συμβολή του, στην πορεία της ομάδας μας, τη σεζόν 2025-26 και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του!

Ακολουθήστε το Gentikoule στο Google News και στο Facebook

Σχετικά Άρθρα

Περισσότερα Video

Developed by