Έντεκα χρόνια μετά την υπόθεση που συγκλόνισε το πανελλήνιο και άνοιξε τη δημόσια συζήτηση γύρω από τον σχολικό και κοινωνικό εκφοβισμό, η Γαλακτοκομική Σχολή Ιωαννίνων προχώρησε σε μια ιδιαίτερα συμβολική κίνηση μνήμης και τιμής προς τον Βαγγέλη Γιακουμάκη.
Κατά τη διάρκεια ειδικής τελετής που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της Σχολής, απονεμήθηκε τιμητικά το πτυχίο του αδικοχαμένου σπουδαστή, ως ελάχιστη αναγνώριση στη μνήμη του νέου ανθρώπου που έφυγε τόσο άδικα από τη ζωή.
Το πτυχίο παρέλαβε ο Μαργαρίτης Σχοινάς, ο οποίος γνωστοποίησε ότι θα το παραδώσει προσωπικά στους γονείς του Βαγγέλη τις επόμενες ημέρες.