Επιστρέφει στο Ολυμπιακό Στάδιο ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδας.
Στην αυριανή συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΕΠΟ θα εγκριθούν οι αλλαγές στο φορμάτ του Κυπέλλου Ελλάδας για τη νέα αγωνιστική περίοδο, το οποίο θα διεξαχθεί με 16 (αντί για 20) ομάδες, ενώ θα υπάρχει πλέον υποχρεωτικότητα για δύο νεαρούς παίκτες στην ενδεκάδα, γεννημένοι από το 2004 και μετά.
Σε ό,τι αφορά την έδρα του τελικού, αυτή θα είναι το Ολυμπιακό Στάδιο και η ημερομηνία διεξαγωγής του, το Σάββατο 22 Μαΐου 2027.