“Το σήμα του ΟΦΗ Νο1 brandname στην Κρήτη”

Eπιμέλεια:Μανώλης Σαρρής

Σε απάντηση δημοσιεύματος, ο Σύλλογος Μετόχων της ΠΑΕ απάντησε τονίζοντας ότι η μπουτίκ διαχειρίζεται με προσωπική και εθελοντική εργασία έχοντας ως μοναδικό γνώμονα το συμφέρον του συλλόγου.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Ως Σύλλογος μετόχων,σε απάντηση άρθρου ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΥ δημοσιογράφου,που αρέσκεται να προκαλεί μήπως τον διαβάσει κάποιος, οφείλουμε να ενημερώσουμε τους όσους ,λίγους δε γνωρίζουν, τα εξής: Η μπουτίκ του Ο.Φ.Η. δημιουργήθηκε και διαχειρίζεται από το Σύλλογο Μετόχων,αφού ιδρυτικά του αλλά και απλά μέλη συνέβαλλαν με προσωπικά έξοδα, χρόνο, κόπο και προσωπική-εθελοντική-εργασία.

Σαφέστατα,υπάρχει και σχετικό επίσημο συμφωνητικό με τον Ερασιτέχνη Ο.Φ.Η.,και είναι στη διάθεση του καθενός,εκτός και αν βαριέται να κάνει τον κόπο να ρωτήσει,και απλά δημιουργεί εντυπώσεις και καλλιεργεί κλίμα δυσμενές στην οικογένεια του Ο.Φ.Η. Βάσει του συμφωνητικού φυσικά,μέρος των εσόδων πάνε στο ταμείο του Ερασιτέχνη. Κάποιοι άλλοι όμως κάνουν <<bussiness>> με το όνομα του Ο.Φ.Η.,ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΤΙΜΟ,π.χ. Ακαδημίες………..

Όσο για την εμπορικότητα του σήματος, έχει ανακοινώσει πρόσφατα και η Π.Α.Ε., πως θα δημιουργηθεί μια κίνηση από κοινού από την ίδια, τον Ερασιτέχνη και το Σύλλογο.

Το σήμα ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να “εκμεταλλευτεί”, μπορεί βάσει μελέτης του εμπορικού επιμελητηρίου να φέρει επιπλέον έσοδα στον Ο.Φ.Η.Μελέτη, μας φέρνει ως Νο 1 brandname στην Κρήτη. Λάτρεις της ανεξαρτησίας είμαστε άλλωστε, πρέπει να δουλεύουμε για να έχουμε. Πάνε τα παλιά τα χρόνια.

Όσο για τα έσοδα.Σύλλογος και Π.Α.Ε. έχουν κοινό λογιστή,απολύτου εμπιστοσύνης,όπως επίσης πληροφορίες αναλυτικές μπορούν να δοθούν σε ενδιαφερόμενους στο χώρο της μπουτίκ. Στο θέμα των κουπονιών,επειδή εμπλεκόμαστε άμεσα,έχουν γίνει συζητήσεις,υπάρχουν κάποιες διαφορές,αλλά είναι ενδοοικογενειακές και θα λυθεί το όποιο πρόβλημα,να είστε σίγουροι!

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Gentikoule στο Google News και στο Facebook